8 april 2021
VIPLive helpt live op jouw praktijk
Nu het gebruik van VIPLive voor de ketenzorg een dagelijkse handeling is geworden, is het tijd voor een ‘VIPLive nazorg rondje’. In afstemming met RegiozorgNU bezoekt VIPLive aangesloten praktijken. Tijdens dit bezoek krijg je uitleg over de functionaliteiten in VIPLive op het gebied van samenwerken, inzicht en declaraties. Dit praktijkbezoek duurt ongeveer een uur en is kosteloos.
Veel gestelde vragen en instellingen
Tijdens dit (online) praktijkbezoek is er voldoende gelegenheid om vragen te stellen. Veel voorkomende vragen zijn bijvoorbeeld:
- Ik heb veel patiënten gezien in de afgelopen weken en de registraties in mijn HIS bijgewerkt.
- Hoe ververs ik de medische gegevens in de rapporten van VIPLive?
- Hoe maak ik optimaal gebruik van het ketenzorgdashboard?
- Ik heb het NHG-jaarverslag zien staan tussen de rapporten, wat kan ik hiermee?
- Hoe werkt de oproepagenda van VIPLive?
- Hoe verwijs en/of consulteer ik via VIPLive?
- Hoe communiceer ik veilig met andere zorgverleners?
Controle op inrichting
Ook loopt de VIPLive adviseur een aantal gegevens met je na. Zo wordt er onder andere gecontroleerd of alle accounts van de medewerkers nog juist zijn.
Uitnodiging per mail
Afgelopen week hebben praktijkhouders, praktijkmanagers en praktijkondersteuners de uitnodiging ontvangen via VIPlive. Praktijken kunnen met de trainers van VIPlive een geschikt moment plannen.
Bij enkele afspraken neemt ook Karin Visser of Monique Bakker als praktijkondersteuner VIPLive deel. Dit is nodig voor inzicht in werken met VIPlive op praktijkniveau zodat we in de toekomst goed kunnen ondersteunen bij het uitrollen van nieuwe zorgstraten.
Meer informatie
Heb je nog vragen over de nazorg van VIPLive? Neem dan contact op met VIPLive (de afzender van de ontvangen uitnodiging) of bel de helpdesk VIPLive en Calculus via het directe nummer: 088-528 10 60.