Hoe werkt de RegiozorgNU Helpdesk voor Portavita?
- Wanneer u problemen heeft bij het inloggen op de dag zelf bij het opstarten van Portavita, kunt u contact opnemen met de helpdesk van Portavita via T. 020- 8200500.
- Alle andere vragen, die maximaal 4 werkdagen kunnen wachten, kunt u stellen via de mailbox functie in Portavita.
Mailbox functie in Portavita
Wanneer u gebruik maakt van de mailbox functie zijn de betreffende patiënt gegevens direct beschikbaar en kunnen wij u beter ondersteunen. De mailbox functie in Portavita kunt u op de volgende manier bereiken:
- Ga in Portavita naar uw ‘Mailbox’

- Kies voor ‘Opstellen’

- Kies vervolgens voor ‘RegiozorgNU’

- Wij ontvangen uw bericht en geven u zo spoedig mogelijk (binnen maximaal 4 werkdagen) een reactie.
Meer informatie
Wilt u meer weten over de RegiozorgNU helpdesk voor Portavita? Neem dan contact op met Helga Koelemij via h.koelemij@regiozorgnu.nl.