Hoe werkt de RegiozorgNU Helpdesk voor Portavita?

  1. Wanneer u problemen heeft bij het inloggen op de dag zelf bij het opstarten van Portavita, kunt u contact opnemen met de helpdesk van Portavita via T. 020- 8200500.
  2. Alle andere vragen, die maximaal 4 werkdagen kunnen wachten, kunt u stellen via de mailbox functie in Portavita.

Mailbox functie in Portavita

Wanneer u gebruik maakt van de mailbox functie zijn de betreffende patiënt gegevens direct beschikbaar en kunnen wij u beter ondersteunen. De mailbox functie in Portavita kunt u op de volgende manier bereiken:

  • Ga in Portavita naar uw ‘Mailbox’
  • Kies voor ‘Opstellen’
  • Kies vervolgens voor ‘RegiozorgNU’
  • Wij ontvangen uw bericht en geven u zo spoedig mogelijk (binnen maximaal 4 werkdagen) een reactie.

Meer informatie

Wilt u meer weten over de RegiozorgNU helpdesk voor Portavita? Neem dan contact op met Helga Koelemij via h.koelemij@regiozorgnu.nl.